neděle 3. srpna 2014

On my wishlist [7]

Každosobotní meme od Book Chick City.
Cílem je zveřejnit knihu, kterou si chceme pořídit. 

 

Nakladatelství YOLI mě potěšilo tím, že knihu vydává s normálním přebalem. Tím zahnalo mé dilema jestli si knihu koupit s filmovým přebalem či bez. Ale nejde tady o obálku. Kniha na vás zapůsobí v první řadě příběhem. Je to zase něco nového, je to triologie, tak uvidíme. :) Jsem na ni zvědavý.

7 komentářů:

  1. Labyrint si chci taky přečíst, už kvůli filmu na který chci jít do kina. Ale pravidlo Prvně kniha, potom film, se musí dodržet. :D

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem neslyšela, ale zaujaly mě oba přebaly, tak se po ní možná podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! :) Vychází někdy v srpnu a film také, takže by bylo dobré si knihu přečíst ještě před filmem.

      Vymazat
  3. O knížce jsem až do teď neslyšela. Ale pokud mohu říci svůj názor, strašně moc se mi líbí ta filmová verze obálky. Myslím si, že to dodává knize na přitažlivosti :). Ten ohromný labyrint vzadu vypadá opravdu skvěle :-).

    Jinak máš moc pěkný blog :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky ^^) Souhlasím, filmový přebal je víc propracovanější a působí fakt skvěle :)

      Vymazat
  4. Na Labyrint se už šíleně těším. Alespoň něco bude na konci prázdnin pozitivního :) A trailer na filmové zpracování vypadá také slibně.

    OdpovědětVymazat